Vragen staat vrij!2018-03-07T15:35:54+00:00

Vragen staat vrij!

Hieronder volgen enkele veel gestelde vragen, indien uw vraag er niet bij staat kunt u meer vragen stellen via ons contactformulier.

Kan ik een appartement bezichtigen?2018-01-03T12:11:04+00:00

Via ons centrale telefoonnummer +31 (0)6 538 358 60 kunt u altijd een bezichtigingafspraak maken. In combinatie met een optie bent u er zeker van dat de periode waarin u de accommodatie zou willen reserveren dan ook nog beschikbaar is. Onze beheerder regelt graag voor u een kijkafspraak ter plaatse.

Mag mijn huisdier mee naar de accommodatie?2018-01-03T12:10:58+00:00

1 huisdier per appartement of studio is toegestaan. U betaalt hiervoor € 5,– extra.
Honden dient u ten alle tijden aangelijnd uit te laten! Verder zijn honden enkel toegestaan op de begane grond en niet op de slaapkamers etc.

Ik ga met meerdere personen op reis, wie is de verantwoordelijke persoon bij het sluiten van de overeenkomst?2018-01-03T12:10:26+00:00

Diegene die de boeking bij ons afsluit en dus als hoofdboeker op de overeenkomst staat, wordt aangemerkt als opdrachtgever en is daarmee aansprakelijk voor alle verplichtingen die uit de overeenkomst voortvloeien.

Hoe maak ik een boeking?2018-01-03T12:09:56+00:00

U kunt boeken per telefoon via Texelduinen.nl of per email.
Uw boeking wordt vervolgens via email aan u bevestigd!

Wij vertrekken al op zondag. Maakt dat verschil uit voor de huurprijs? En hoe laat moeten we de woning op zondag verlaten?2018-01-03T12:08:15+00:00

De huurprijs is vastgesteld per appartement. Indien u al vertrekt op zondag verandert dat niks aan de huurprijs. Enkel de toeristenbelasting die per persoon per nacht wordt berekend zal dan wijzigen. De vertrektijd is standaard 10.00 uur ’s ochtends. Natuurlijk mag u op zondag gedurende de hele dag in de accommodatie verblijven. Mochten wij dit onverhoopt vergeten zijn te vermelden op uw reserveringsbevestiging dan kunt u er dus toch van op aan dat u gedurende de hele dag mag blijven. De uiterlijke vertrektijd op zondag is 20.00!

Ik wil graag een afwijkende periode huren, dus geen weekend, week of midweek, kan dat?2018-01-03T12:07:55+00:00

Tijdens feest- en vakantiedagen gelden sowieso afwijkende perioden! Zo zullen wij er altijd voor zorgen dat u volop van de officiële feestdagen kunt genieten. Het paasweekend duurt bijvoorbeeld altijd tot dinsdag, Hemelvaart begint altijd op woensdag. Kerst & Oud en Nieuw verhuren wij enkel voor een week.
Wilt u verder een afwijkende periode huren, bijvoorbeeld 1 nacht gedurende de midweek of enkele dagen van een midweek dan voorzien wij u graag – uiteraard geheel vrijblijvend – van een prijsopgave. In een weekend is het helaas niet mogelijk om een korter verblijf te boeken.

Kan ik een optie nemen op een van de appartementen?2018-01-03T12:07:35+00:00

U kunt altijd telefonisch geheel vrijblijvend een optie nemen op een van de accommodaties.
Deze optie is geldig voor 7 dagen. Indien u een optie wenst te plaatsen vragen wij u naar uw naam, telefoonnummer en e-mailadres. Tevens verzoeken wij u vriendelijk om ons altijd uiterlijk binnen 7 dagen te laten weten of wij uw optie mogen annuleren of mogen omzetten in een boeking.

Hoe kan ik mijn optie omzetten in een boeking?2018-01-03T12:07:18+00:00

Dit kunt u alleen per email doen.

Hoe kom ik er het snelst achter welk appartement wanneer nog beschikbaar is?2018-01-03T12:07:00+00:00

Weet u precies welke appartement u wenst te boeken dan kunt u bij de betreffende woning de beschikbaarheid bekijken door via deze knop beschikbaarheid te klikken.
Staat de periode al vast maar is de keuze voor een appartement nog niet gemaakt, dan kunt u ons altijd bellen of mailen voor de beschikbaarheid in de door u gewenste periode. Wij kunnen in 1 oogopslag zien of er in de door u gewenste periode nog appartementen beschikbaar zijn die aan uw wensen voldoen.

Wij zijn met meer / minder personen dan is toegestaan in de woning, maakt dat verschil uit voor onze huurprijs?2018-01-03T12:06:43+00:00

De huurprijs is vastgesteld per de appartement. U mag de accommodatie uiteraard met minder personen gebruiken, maar u betaald gewoon de huurprijs die is vastgesteld. Enkel de toeristenbelasting die per persoon per nacht wordt berekend, zal wijzigen indien u met meer of minder personen bent.
Wilt u onverhoopt toch met meer personen in de accommodatie verblijven dan officieel is toegestaan? Dan kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen zodat we kunnen kijken of het mogelijk is om extra bedden bij te plaatsen.

Kan ik na mijn tweede aanbetaling nog artikelen bijbestellen?2018-01-03T12:06:03+00:00

U kunt ons ten alle tijden telefonisch bereiken om te vragen of het nog mogelijk is om artikelen bij te bestellen. Het kan voorkomen dat u als het kort dag is, de kosten contant moet voldoen bij aankomst.

Kan ik de boeking ook ter plaatse betalen?2018-01-03T12:05:45+00:00

Nee, de huurprijs betaalt u vooruit. Bij aankomst betaalt u alleen een borgsom en de gewenste extra accessoires.

Ik ben te laat met betalen! Wordt mijn boeking nu geannuleerd?2018-01-03T12:05:28+00:00

Heeft u de betalingstermijn overschreden, neem dan direct contact met ons op.

Wij kunnen niet komen, wat nu?2018-01-03T12:04:41+00:00

Als u niet kunt komen, dan wordt enkel de kale huursom en de reserveringskosten aan u in rekening gebracht. 

Kan ik mijn boeking nog kosteloos annuleren als ik een dag na boeking erachter kom dat ik niet kan op de afgesproken datum?2018-01-03T12:04:18+00:00

Nee, de overeenkomst is definitief na aanvaarding door de reiziger (u als gast) van het aanbod van de boekingsorganisatie wat wordt vastgelegd in de boekingsbevestiging. Ook bij boeking via internet of per telefoon is een huurovereenkomst definitief. De ‘Wet Koop op Afstand’ is niet van toepassing op de verhuur van groepsaccommodaties.